I am bacon man

Julen är till min stora sorg över. Efter tre dagar inlåst med TV och ett förråd av julmat vart jag igår tvungen att dra på mig ordentliga kläder och ge mig ut och proviantera.
Jag förstår inte de som säger att de skulle bli rastlösa av att göra ingenting. Om jag fick de nödvändiga miljonerna skulle jag gärna sitta hemma och vänta på att den här berömda rastlösheten inträffar.

Try me,life! I dare you!

I det berömda fotoarkivet från London hittade jag den här varelsen. En av de få saker jag gillade med Natural History Museum.

4 responses

  1. Det är ljuvligt att inte göra någonting särskilt. Bara slappa. Det är värre när ingentinggörat är påtvingat, då kan iaf jag känna lite rastlöshet.

  2. ”When great minds think alike”.
    Nej, julhelgen tillbringades i soffan framför tv:n eller framför datorn. Med avbrott för en liten tupplur i sängen. Det mest aktiva jag gjorde var att äta. Det var alldeles underbart.

  3. Pingback: Hell bacon | Der A-mann

Kommentera

