Digging your scene

Valross, Coachführer, EVK, Peixe-Peixe mfl gillar Depeche, Sexist brutal virginslayers with an attitude, GWAR, Front 242 och en massa annan mainstreammusik. Själv har jag sedan unga år en alldeles särskild plats i mitt musikhjärta för brit-soul. Ja jag borde veta bättre, really. Men nej, jag bara älskar det.

Och till råga på allt dök jag på den enda låt jag verkligen, verkligen inte kan låta bli att dansa till.
Blow Monkeys
It Doesn´t Have To Be That Way
It Doesn´t Have To Be That Way
Tyvärr aldrig så stora som de förtjänade att bli. Men någonstans i himmelriket finns en egen liten scen där Dr Robert får uppträda den dagen han lämnar in.

5 responses

  1. Wow, den här låten minns jag från när den va med på nån Absolute Music jag har på kassettband… Eller om det va från Trackslistan… Hur som, jag gillade den då, o den håller. Högstadienostalgi…

  2. Kollade dina andra länkar där, now we’re talkin’! Det här är sånt man minns från discona i Tidaholmsparken o senare även Falköpingsparken. 20 år sen minst, those were the days.

  3. Hallå, den känner jag igen faktiskt. Hade den på en kasett från Mr Music om jag inte missminner mig. En sån där låt som man alltid spolade förbi dock.

Kommentera

