Dig a Pony

Nej jag tycker inte tjejen är speciellt snygg. Blond, putmun, stora rådjursögon. Vaniljunge. Och som far till en ung dotter blir jag mest skrämd över att unga tjejer håller på med sådant här. <—-Helt allvarligt.
Men bilden. Är det ett gravt dysfunktionellt par?
-Älskling, jag fotar mig själv i porriga underkläder så jag kan lägga ut lite runkmateriel åt alla besökare på min blogg ok?
-Do dat ´oney.

Eller beskådar vi ett exempel på kvinnlig list? Hon hämnas på hans totala ointresse genom att ta den här bilden?
Pray tell!
dsc190

10 responses

  1. Oh. My. God. Tar hon sig själv på allvar?
    Det där får mig nästan att vilja göra en parodi, tänk dig själv om jag la ut bilder på mig själv i för korta klänningar. *asgarv* Nästan 100 kilo Ebmfh, gråhårig o jäklig. Med en uttråkad EVK som sitter o knappar på musikmaskiner i bakgrunden. Men nej, jag har inte tillräckligt med kläder för att hålla liv i nåt sånt.

    Valross, länken är inte död om man tar bort det som ska tas bort…😉

  2. Men, det är nog inte hennes pojkvän som sitter bakom. Vad jag förstår så nätdejtar hon. Någon kille i klädbranschen verkar det som.

    ”denna är inköpt från min pojkvän genom nätet”

Kommentera

