Like A Pen

Så under gårdagen sällade jag mig till de defekta och lyttas skara. Tillsammans med Hitler, Valross, Gallileo Gallilei, fröken 18.45 och Tolouse Latrec befinner jag mig nu i de glasögonbärandes skara.
Å andra sidan, jag slipper konstant huvudvärk, vilket kan vara trevligt. Lustigt nog, jag dämpar värken om jag lyssnar på repetetiv elektronisk musik. Så de senaste dagarna har jag suttit i min stol, blundat och spelat Air, Daft Punk och Simbian mobile disco på medelålders volym. Och en sidoeffekt av det, värken och musiken tillsammans alltså, är att det känns som jag är med i en tecknad film. Very strange men inte helt olustigt. Å andra sidan, min vanliga reaktion på smärta är inte ”aj fan” utan mer ”men kolla. Det här var konstigt. Så vad händer nu då?”

Very strange var också Pikegirls dröm om sina tio cm långa bröstvårtor. Något i den bilden är hemskt störande på ett sådant där sätt att man mår lite illa. Köttiga tentakler svagt vajande. Inte sådär löjligt som Giger-bruden i ”Species” eller sådär charmigt Hentai.
Vilket oanlett leder mig in på att jag hade en liknande dröm för flera år sedan. Exakta omständigheter minns jag inte. Men jag hamnade i en väldigt ”personlig” situation med en tjej jag inte ens tyckte om eller var attraherad av. När jag väl fått av henne kläderna på överkroppen visade det sig att hon mellan tuttarna, som i sig var helt normala, hade utväxter som påminde om vetestjälkar eller kanske sparris. Cirka 10 – 15 cm långa, hudfärgade med små knoppar i toppen som bestod av vattenfyllda pulserande små blåsor.
Jag kände mig som Jack Torrance när han skall sexa till det med badrumsliket i The Shining. Det blev ingen big love i den drömmen!

4 responses

  1. Och sparris som är så jävla äckligt…….*ryser*

    …15 centimeter, det är ju SJUKT!

    Glasögonormarna håller ormgropsmöte på torsdagar kl 6, du har väl inte missat det ?😉

Kommentera

