Roll with it

Ibland när herr A-mann och A-frau har rejält tråkigt lägger vi ansiktsmasker. Oftast något billigt jox från ÖB. Eftersom jag ser oförskämt ung ut är det inte ett behov jag har per se. Det är mer ett trevligt tidsfördriv.ansiktsmask

Efter gårddagens lilla symbios av äckel och hemskheter funderade jag idag på om jag skulle skriva något snällt om någon, för omväxlings skull.
-It´s for the kids, you know.
Men då hittade jag den här videon av en f.d dansande kollega. Varpå all eventuell godhet tynade bort som tårar i regnet.

6 responses

  1. Ansiktsmasker från ÖB är farliga. Köpte nått lera-gegg i en portionspåse och efter ungefär 10 sekunder började det lukta konstigt, lite bränt nästan och sedan kom svedan. Tvättade mig i kallt vatten i fler minuter men såg ändå ut som en kokt kräfta efteråt.

  2. OMG! Du ser ut som Anders Nunstedt på det kortet!

    Oh, dear…Knet. Företagets mest inkompetenta medarbetare någonsin (ja, förutom en del på marknadsföringssidan då såklart)? Men han har fart på fötterna, det har han allt.

  3. Pikegirl: Få se…jag har prövat en som blev varm. Den var rätt ok. En som blev en sådan där hinna man får dra bort. Kände mig som Patrick Bateman i American Psycho. Och en tredje var bara någon lera som stelnade. Nope inga brännmärken ännu. Jag hojtar till om jag stöter på den.

    Valross.: Oh my. Är dagens kort värre än myssexdvärgen från igår?

    EVK: Alltså, rent anatomiskt MÅSTE den vara shoppad. Man kan inte se ut sådär.
    Men samtidigt, händerna i skorna, benen, skuggorna…det är isåfall skickligt utfört.

  4. Yeth, det är myssexdvärgen jag menar.
    Bilden på mig – och jag får väl erkänna – ÄR gimpad. Jag ser inte ut sådan på riktigt. Tummis!

Kommentera

