B-b-b-Boris

E-mailkonversation mellan Der A-mann och Valross, ca 2006
Der A-mann
Om du vill vara lite modern. Och om du bara råkar behöva en till
mailadress. Googlemail är bara för inbjudna än så länge.
Jävligt ocoolt, men jag har inget att göra just nu.

Häls

/Der A-Mann

Valross
Already ‘ave it.

Cheers,
Gold und Liebe

Der A-mann
Ach so! Och här trodde jag att jag var schysst🙂

Valross
Det var du ju iofs🙂 Danke schön, danke schön. Förresten vad tycks om min nya avslutningsfras ‘Gold und Liebe’? Hohoho…cracks me up. Att det är ett schysst DAF-album är en annan femma.

Gold und Liebe,
Valross

Der A-mann

Jorå. TJusig värre.
Så jag fick snabbt hitta på en själv.
Der Kommissar geht um – oh, oh, oh

Valross
Näe. Funkar nicht. Vad sägs om ‘Geil und Gay’?

Der A-mann
G-g-g-g-gail.
Boris-boris-bo-bo-bo-Boris

Hmm, vad fan hette den gruppen?

Valross
HOHOHOHOHOOOHOHOHOHOHO….BRUCE & BONGO!!!!

Der A-mann
Och det visste du? Me impressed!!

Gold und liebe Valross.

3 responses

  1. EVK. Vassego. Inget går upp mot lite normal tysklandspop om man känner att verkligheten rinner ifrån en.

    Valross. Especially for you. I morgon blir det Rickard Clayderman.

Kommentera

