Back to the old polite warning sign.

Det väl ändå dags för en skylt nu? Den här promenerade vi förbi ett försök att hitta till British Museum.
En av de få talanger jag har är att jag aldrig, aldrig går vilse och kan hitta fram flera år efter att jag varit på en plats en gång. Glad i hågen promenerade vi iväg mot British Museum, en promenad på ca fem minuter från tunnelbanan. Min tanke var att jag omöjligen kan missa en enorm kupol. Särskilt eftersom St Pauls ligger en bra bit bort. I spöregnet gick vi tills jag fick inse att jag gått fel. Det fanns inget annat val än att ta fram *brrr* kartboken.
Nåja, vi kom fram. På vägen därifrån såg jag den här skylten.
”Polite Notice”, är det inte underbart??????

Kommentera

