Chelsea boots

Om jag tillåts göra en smash´n grab psykoanalys av mig själv: Troligtvis finns en stor orsak till min englandskärlek att finna i min mors förtjusning i The Hollies, Beatles, Herman´s Hermits och andra artister fyllda med brittisk ”pop-goodiness”.
Så långt tillbaks jag kan minnas spelades brittisk popmusik högt och ofta i mitt barndomshem.
Så jag gillar england för att det gör att jag känner mig närmare min mamma? Tja jag har hört sämre teorier.
”Carrie Anne” är kanske inte en av Hollies bättre låtar. Men de ser så fasanfullt snygga ut att jag bara måste spela den.

”Bus stop” är bättre, men det här är lite mer sjuttiotalskrås. Me not like

I morgon, om inget oförutsett inträffar, 10.20 lyfter planet från Säve med oss ombord.
Bilder kommer att publiceras här och framför allt på Valross blogg.

Doodlechip ol´chums.

Kommentera

