W1B

Min kärlek till brittiskt julpynt känner inga hämningar. I varenda kristyrklädd kula eller pärlemorskimrande ängel ser jag dickenska jular framför brasan där isen har frusit på themsen och snön ligger pudrad på Westminister Abbey.
På resan med familjen om några veckor kommer julklappar att inhandlas. Kom ihåg, Allt som är inköpt i england är skitbra. Vad jag än köper kommer alltså att vara den bästa julklappen du får. Om det så är en ask läkerol.
Ungarna skall naturligtvis gå på Hamleys.
Min dotter ville titta lite på affären via t3h int3rw3b då hon hört så mycket om den. Hon kom ut från sitt rum efter några minuter och frågade om ”hemlis” inte stavades h. e. m. l. i. s.

2 responses

  1. Åhh, Hamleys! Där har jag bara varit en gång, som 15åring. Klassresan till London i nian. Bara jag som ville gå till Hamleys, men ingen förlust. Jag var helt förstummad, en hel våning med bara kramdjur! Där kunde jag stannat läääänge.
    Tack för tipset om deras websida!

Kommentera

