SW1A

(Dagens inlägg skrivs live från Der A-manns residens. Kunderna får klara sig utan min visdom en dag eller två.)

Av någon anledning brukar alltid pubar anses som en av britternas större bidrag till mänskligheten. Mina upplevelser av andra utländer är som tidigare förklarats jävligt få. Men jag har varit i danmark och jag garanterar att du även där kan gå på lokal och få sprit serverad.
Däremot heter restauranger i andra länder, dvs danmark, inte ”The cock in the cock” eller ” The Queens Floppy Tits”.
Givetvis kommer valrossresan att innebära ett pubbesök. Någonstans måste vi äta och dricka. Valross kommer säkerligen fördricka sig på Shandy (50% fanta – 50% öl) och hänga vid quizautomaterna beundrad av några tjejer från Essex klädda i stentvättade jeans och röda pumps.
Eftersom trekant inte är min grej får jag väl åka hem till hotellet själv.

One response

Kommentera

